Na Twoim Koncie Klienta znajdziesz zakładkę o nazwie “Wiadomości”. Po wejściu w nią, na liście powinni znaleźć się wszyscy Specjaliści_stki, do których kiedykolwiek umawiałeś_aś wizytę.
Ważne! Jeśli konto dopiero zostało przez Ciebie założone, zakładka "Wiadomości" będzie pusta. Specjalista_ka pojawi się na liście dopiero po umówieniu pierwszego spotkania.
Specjaliści odpisują na wiadomości w różnym czasie - czasami trzeba poczekać nieco dłużej na odpowiedź, dlatego bądź cierpliwy_a. W ostateczności napisz maila/zadzwoń, jeśli czekasz ponad 72h.
Jeśli nie możesz napisać do Specjalisty lub wyświetla się komunikat "Udział w tej konwersacji jest wyłączony" oznacza to, że u danej osoby czat jest całkowicie/częściowo wyłączony lub nie korzysta/przestał korzystać z czatu.
W takiej sytuacji możesz kontaktować się tylko telefonicznie lub mailowo.
Jeśli pojawi się nowa wiadomość - zarówno przy zakładce “Wiadomości”, jak i przy konkretnym Specjaliście pojawi się czerwona kropeczka oznaczająca, że wiadomość została nieprzeczytana.
Możesz usunąć daną wiadomość - wystarczy najechać na nią i kliknąć czerwoną ikonkę kosza.
Ważne! Wiadomość usuwa się jednak tylko u Ciebie - Specjalista_ka nadal może ją zobaczyć.
Wszystkie wiadomości na czacie są automatycznie kasowane po 30 dniach.
Czat jest odświeżany automatycznie co 5 sekund - gdy Specjalista_ka napisze wiadomość, po 5 sekundach pojawi się ona na czacie. Także, jeśli widzisz, że pojawiło się powiadomienie o nowej wiadomości, ale nie widzisz jej treści - poczekaj chwilkę.
Gdyby trwało to więcej niż 10 sekund - odśwież stronę.