wróć do listy pytań

Gdzie znajdziesz czat tekstowy?

Na Twoim Koncie Klienta znajdziesz zakładkę o nazwie “Wiadomości”. Po wejściu w nią, na liście powinni znaleźć się wszyscy Specjaliści_stki, do których kiedykolwiek umawiałeś_aś wizytę.

Ważne! Jeśli konto dopiero zostało przez Ciebie założone, zakładka "Wiadomości" będzie pusta. Specjalista_ka pojawi się na liście dopiero po umówieniu pierwszego spotkania.

Czas oczekiwania na odpowiedź

Specjaliści odpisują na wiadomości w różnym czasie - czasami trzeba poczekać nieco dłużej na odpowiedź, dlatego bądź cierpliwy_a. W ostateczności napisz maila/zadzwoń, jeśli czekasz ponad 72h.

Co, jeśli nie mogę napisać do konkretnego_j Specjalisty_tki?

Jeśli nie możesz napisać do Specjalisty lub wyświetla się komunikat "Udział w tej konwersacji jest wyłączony" oznacza to, że u danej osoby czat jest całkowicie/częściowo wyłączony lub nie korzysta/przestał korzystać z czatu.

W takiej sytuacji możesz kontaktować się tylko telefonicznie lub mailowo.

Nowa, nieprzeczytana wiadomość

Jeśli pojawi się nowa wiadomość - zarówno przy zakładce “Wiadomości”, jak i przy konkretnym Specjaliście pojawi się czerwona kropeczka oznaczająca, że wiadomość została nieprzeczytana.

Usuwanie wiadomości

Możesz usunąć daną wiadomość - wystarczy najechać na nią i kliknąć czerwoną ikonkę kosza.

Ważne! Wiadomość usuwa się jednak tylko u Ciebie - Specjalista_ka nadal może ją zobaczyć.

Kiedy wiadomości są kasowane?

Wszystkie wiadomości na czacie są automatycznie kasowane po 30 dniach.

Co, jeśli nie widzę wiadomości od razu?

Czat jest odświeżany automatycznie co 5 sekund - gdy Specjalista_ka napisze wiadomość, po 5 sekundach pojawi się ona na czacie. Także, jeśli widzisz, że pojawiło się powiadomienie o nowej wiadomości, ale nie widzisz jej treści - poczekaj chwilkę.

Gdyby trwało to więcej niż 10 sekund - odśwież stronę.

W razie pytań czy trudności — napisz do nas na kontakt@twojpsycholog.pl