- Strona główna
- Forum
- rozwój i praca
- Ścieżka rozwoju dla...
Ścieżka rozwoju dla studentki psychologii klinicznej: praktyki w szpitalach
Dzień dobry, jestem studentką psychologii IV roku na specjalizacji klinicznej. Aktualnie szukam miejsca do obowiązkowych praktyk zawodowych, niestety w do szpitala mam dopiero termin za pół roku lub rok. Póki co myślę, że w najbliższej przyszłości chciałabym spróbować pracy w szpitalu. Nie mam jeszcze określonej grupy wiekowej, z którą jestem zdecydowana pracować, dlatego chciałabym spróbować pracy z osobami w różnym wieku, natomiast nie wiem, czy to możliwe. Chciałabym zapytać jak wygląda dalsza ścieżka rozwojowa. Czy praktyki oraz staże można wykonywać w różnych szpitalach, na różnych oddziałach w zależności od potrzeb, zainteresowań? Jak państwo podzieli to z pracą zawodową? Czy jednak są jakieś ograniczenia w tym względzie? Będę wdzięczna za podzielenie się własnym doświadczeniem i wskazówkami
Julia
Ewelina Ewa Janowicz
Dzień dobry,
w zależności od miasta, oferty bywają różne - sama odbywałam staż na oddziale dziennym psychoterapii. Są również oferty staży na oddziałach ogólnych psychiatrycznych, sądowych, w różnego rodzaju poradniach oraz ośrodkach prywatnych. Niektóre oferują bardziej elastyczne godziny, inne mają wytyczony wyraźny program godzinowy - zachęcam do kontaktowania się bezpośrednio z placówkami, którymi jest Pani zainteresowana - zdarza się, że nie każda placówka, w której można takie praktyki odbyć, ma je również na stronie lub w ogłoszeniu.
Nadal nie znasz odpowiedzi na nurtujące Cię kwestie?
Umów się na wizytę do jednego z naszych Specjalistów!
Weronika Wardzińska
Dzień dobry Julio,