psychoterapeuta-Aleksandra Maciejuk-Płońska

• Integratywny
  • Psychodynamiczny
  • Systemowy

• 2002 - 2007  Psychologia - Studia magisterskie. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie. ​
  • 2008 - 2009  Diagnoza i terapia neuropsychologiczna – Studia podyplomowe. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej Lublinie.
  • 2009 - 2013  Studia doktoranckie. Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Zakład Psychologii Klinicznej. Temat rozprawy doktorskiej "Sposoby radzenia sobie z bólem a poziom nasilenia objawów depresyjnych i lękowych u chorych poddanych zabiegowi protezoplastyki stawów biodrowych i kolanowych".
  • 2013 - 2017  Specjalizacja w dziedzinie Psychologii Klinicznej. Ośrodek Kształcenia Podyplomowego przy Uniwersytecie Medycznym w Lublinie.
  • 2017  -  Egzamin państwowy, uzyskanie tytułu specjalisty w dziedzinie psychologii klinicznej (psychosomatyki),  Nr w Rejestrze Polskich Psychologów Klinicznych LBL 0046.
  • 2018 - 2022  Podyplomowy 4,5-letni Kurs Psychoterapii pod kierownictwem  prof. dr  hab. n. med. Andrzeja Cechnickiego, atestowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne. Stowarzyszenie na rzecz Rozwoju Psychiatrii i Opieki Środowiskowej, Kraków.
Doświadczenie
  • 2021 – obecnie  Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 w Lublinie, Poradnie Specjalistyczne. Starszy asystent.
  • 2009 – obecnie   Poradnie Zdrowia Psychicznego i Poradnie Psychologiczne w ośrodkach ochrony zdrowia na terenie Lublina.
  • 2007 – 2016   1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką w Lublinie SPZOZ - Oddział Neurologii. Oddział Udarowy. Oddział Rehabilitacji. Poradnia Zdrowia Psychicznego. Młodszy asystent.
  • 2017 – 2021   Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie - Oddział Rehabilitacyjny z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej. Starszy asystent.