wróć do listy
Zdjęcie mgr Magdalena Żurawska

mgr Magdalena Żurawska

Psycholożka, Diagnostka psychologiczna, Psycholożka dzieci i młodzieży, Psycholożka kliniczna, Psychoonkolożka

Kluczowe informacje

LocationIcon

Miejsce spotkań

online

AgeIcon

Wiek

30+

LanguageIcon

Język terapii

-

ExperienceIcon

Doświadczenie zawodowe

5 lat

Praca pod stałą superwizją

Tak

O mnie

Nazywam się Magdalena Żurawska. Jestem absolwentką psychologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyłam także dzienne studia magisterskie z pedagogiki na Uniwersytecie Warszawskim. Aktualnie jestem w trakcie całościowego, czteroletniego szkolenia z Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej w Centrum CBT w Warszawie. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej. Jestem również certyfikowanym terapeutą metody Warnkego. Stale podnoszę swoje kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w szkoleniach, warsztatach i konferencjach dotyczących diagnozy i terapii psychologicznej. W gabinecie kieruję się poufnością, empatią, zrozumieniem, Kodeksem Moralnym i Etycznym Psychologa, a swoją pracę poddaję stale superwizji. Na co dzień pracuję w dwóch warszawskich poradniach psychologiczno-pedagogicznych, gdzie zajmuję się diagnozą, terapią dzieci i młodzieży, prowadzeniem warsztatów grupowych, a także udzielaniem wsparcia terapeutycznego rodzicom i nauczycielom. Doświadczenie zawodowe zdobywałam na Oddziale Psychiatrycznym w Szpitalu Bródnowskim w Warszawie, a także w przedszkolach, szkołach i gabinetach prywatnych. 

Moja pomoc skierowana jest do:

DZIECI I MŁODZIEŻY:
- obniżony nastrój, depresja,
- nieśmiałość, wycofanie, trudności w kontaktach z rówieśnikami,
- trudności w nawiązywaniu nowych relacji,
- moczenie się i zanieczyszczanie,
- zaburzenia lękowe,
- zaburzenia obsesyjno-kompulsywne,
- tiki,
- zespół nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD),
- zaburzenia opozycyjno-buntownicze, zaburzenia zachowania, agresja,
- uzależnienie od komputera/Internetu,
- przeżycie traumatycznego wydarzenia (rozstanie, rozwód rodziców, śmierć lub choroba kogoś bliskiego, wypadek),
- trudności z adaptacją (zmiana szkoły, miejsca zamieszkania, pojawienie się nowego członka w rodzinie),
- trudności edukacyjne, szkolne,
- trening koncentracji uwagi.

RODZICÓW:
- wsparcie w trudnościach wychowawczych,
- poradnictwo, psychoedukacja dla rodziców,
- kryzysy w rodzinie (konflikt, separacja, rozwód, zmiana miejsca zamieszkania, śmierć kogoś bliskiego, pojawienie się nowego członka w rodzinie).

OSÓB DOROSŁYCH:
- rozpoznanie problemu, określenie kierunku zmian, pomoc w zrozumieniu siebie, swojej sytuacji życiowej;
- obniżony nastrój, wahania nastroju, zaburzenia depresyjne,
- zaburzenia lękowe (lęk uogólniony, lęk społeczny, ataki paniki),
- trudności w budowaniu relacji z innymi,
- przewlekły stres,
- choroby psychosomatyczne,
- obniżona samoocena, brak akceptacji siebie,
- inne problemy, chęć konsultacji, otrzymania wsparcia.

Na pierwszą sesję zapraszam samego rodzica, bez dziecka. Sesja trwa 50 minut.
Jeśli nie znalazłeś dla siebie terminu w kalendarzu, proszę o wiadomość, być może uda się znaleźć inny.

czytaj więcej

Specjalizacja

Rodzaje terapii
  • Dla dzieci i młodzieży
  • Indywidualna

Obszary pomocy

Zaburzenia lękowe

Obszar zaburzeń psychicznych, których wspólnym mianownikiem jest stan lęku, niepokoju, które to doprowadzają do silnego cierpienia psychicznego. Zaburzenia lękowe nierzadko wykluczają z życia społecznego i codziennego funkcjonowania (np. wyjście z domu czy spotkanie człowieka jest niemożliwe lub utrudnione).

Obszary

Zaburzenia nastroju i osobowości

Obszar zaburzeń psychicznych i osobowości, które powodują cierpienie i utrudniają codziennie funkcjonowanie. Wpływają na zaburzone postrzeganie rzeczywistości i siebie, pobudzenie lub osłabienie emocjonalne, zmienioną aktywność dnia codziennego. Najczęściej występuje obniżenie lub pobudzenie nastroju, mania, psychoza, urojenia. Zaburzenia osobowości to wzorzec zachowania, nad którym można pracować i dostosowywać do służącego funkcjonowania.

Obszary

Zaburzenia neurorozwojowe

Obszar obejmujący zarówno całościowe zaburzenia rozwojowe, jak też zaburzenia neurorozwojowe, skupienia uwagi i koncentracji. Rozpoczynają się one w dzieciństwie i polegają głównie na trudnościach w komunikacji, kontaktach społecznych, wykonywanych zadaniach, czy związane są z nietypowymi zachowaniami. Nie jest to choroba, którą się leczy, a styl zachowania, który wspiera się odpowiednimi oddziaływaniami.

Obszary

Pokaż więcej

Umów wizytę

Wybierz termin i miejsce wizyty

Miejsce wizyty*
Typ wizyty*
Data wizyty
Dziś22.06
Jutro23.06
wt24.06
śr25.06