wróć do listy
Zdjęcie mgr Weronika Molińska

mgr Weronika Molińska

Psycholożka, Psychoterapeutka certyfikowana, Interwentka kryzysowa

Kluczowe informacje

LocationIcon

Miejsce spotkań

online, stacjonarnie

AgeIcon

Wiek

-

LgbtIcon

Przyjazny LGBT+

Tak

LanguageIcon

Język terapii

polski, angielski

ExperienceIcon

Doświadczenie zawodowe

7 lat

ReligiousIcon

Praca z osobami głęboko wierzącymi

Tak

O mnie

czytaj więcej

Specjalizacja

  • ACT (Terapia akceptacji i zaangażowania)
  • Poznawczo-behawioralny
  • Terapia schematu
Rodzaje terapii
  • Dla par
  • Indywidualna

Obszary pomocy

Zaburzenia lękowe

Obszar zaburzeń psychicznych, których wspólnym mianownikiem jest stan lęku, niepokoju, które to doprowadzają do silnego cierpienia psychicznego. Zaburzenia lękowe nierzadko wykluczają z życia społecznego i codziennego funkcjonowania (np. wyjście z domu czy spotkanie człowieka jest niemożliwe lub utrudnione).

Obszary
  • Fobia społeczna
  • Lęk uogólniony (GAD)
  • Obsesyjno-kompulsyjne (OCD)
  • Zespół stresu pourazowego (PTSD)

Zaburzenia nastroju i osobowości

Obszar zaburzeń psychicznych i osobowości, które powodują cierpienie i utrudniają codziennie funkcjonowanie. Wpływają na zaburzone postrzeganie rzeczywistości i siebie, pobudzenie lub osłabienie emocjonalne, zmienioną aktywność dnia codziennego. Najczęściej występuje obniżenie lub pobudzenie nastroju, mania, psychoza, urojenia. Zaburzenia osobowości to wzorzec zachowania, nad którym można pracować i dostosowywać do służącego funkcjonowania.

Obszary
  • Afektywna-dwubiegunowa (CHAD)
  • Depresja
  • Depresja sezonowa

Odżywianie się

Obszar skupiony na zaburzeniach odżywiania się, jak również na diecie i zdrowym, służącym podejściu do żywienia. Obejmuje zarówno choroby, które wymagają interwencji specjalisty zdrowia psychicznego, jak też wsparcie i psychoedukację w temacie odżywiania się.

Obszary
  • Zmiana nawyków żywieniowych

Pokaż więcej

Moje doświadczenie

Edukacja
  • Uniwersytet Warszawski - studia jednolite magisterskie Psychologia
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej - Szkoła Doktorska Psychologia
  • Akademia Motywacji i Edukacji - Psychoterapia
Doświadczenie
  • Pracownia psychologiczna WELL
  • Amygdala
  • Fala Wsparcia
  • WePractice (CH)
  • Aepsy Zuch (CH)
Staże i praktyki
  • Oddział Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży SZPZLO Warszawa - Ochota
  • Polish Psychologists’ Association w Londynie
  • Centrum Odwykowym Spzoz w Warszawie
  • Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Warszawa Bielany
  • Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza “Maluch” we Włocławku
Certyfikaty i szkolenia
  • lista i zdjęcia dostępne na mojej stronie
Publikacje
  • Molińska, W., Rajchert, J., & Bodecka-Zych, M. (2024). Do Narcissists Play Solo? Differences in Self-Efficacy and Narcissism Among Band and Solo Musicians. Roczniki Psychologiczne, 27(1), 91-101, 10.18290/rpsych2024.0005
  • Molińska W. i Rajchert J. (przyjęty do druku) Skala Poczucia Własnej Skuteczności w Wykonawstwie Muzycznym: wstępna adaptacja polskiego tłumaczenia Music Perfomance Self-Efficacy Scale W: E. Nidecka i J. Wąsacz-Krztoń (Red). Muzyka w kontekście pedagogicznym, społecznym i kulturowym. Studia i Szkoce. t.4 , Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego.
  • Molińska, W. i Rajchert, J. (2025). Budowanie poczucia własnej skuteczności muzyka w relacji z mistrzem. Psychologia Wychowawcza.
  • . Rajchert, J., Molińska, W., & Vonrath, W. (2024). Social Exclusion Effect on Self-Efficacy. Psychological Reports, 00332941241269514.
  • Molińska, W., & Rajchert, J. (2024). Positive musical performance feedback facilitates general self-efficacy and choice of solo performance. Psychology of Music, 03057356241296535.
  • Molińska W., Katra G. (2021), Differences in self-regulation of stress among students starting and finishing studies. The comparison of students of Polish and Spanish universities. Culture and Education, 2021.
  • Molińska, W. (2021. Psychologiczna interwencja kryzysowa wobec ofiary przemocy seksualnej. W: R. Jesionek i in. (red.), Kryzys. Szybkie reagowanie (s.101-108), Warszawa, Warszawskie Centrum. Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
  • Molińska, W. (2022). Renata Siemieńska (ed.), Academic careers of women and men: Different or similar?. Society Register, 6(1), 149-154. https://doi.org/10.14746/sr.2022.6.1.08
  • Molińska, W., Chomicz Z. (in press) Edukacja muzyczna – jacy są i jacy mogą być przyszli artyści? W: E. Nidecka, J. Wąsacz-Krztoń (red.) Muzyka w kontekście pedagogicznym, społecznym i kulturowym t. 3, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Columbia University
  • Molińska, W., & Olechowska, A. (2022). What is related to the choice of coping strategies? Functional relationship between a sense of self-efficacy, self-regulation, and strategies for coping with stress. Kultura-Społeczeństwo-Edukacja, 22(2), 213–223.
  • Kaźmierczak, I., Zajenkowska, A., Bodecka-Zych, M., Jasielska, D., Olechowska, A., Molińska, W., & Moniuszko, K. (2024). Exploring the emotional and thematic matrix of dreams during war: The role of anxiety and depression. Current Psychology, 43(14), 12558–12566.
  • Kaźmierczak, I., Zajenkowska, A., Bodecka-Zych, M., Jasielska, D., Olechowska, A., Molińska, W., & Moniuszko, K. (2024). Correction to: Exploring the emotional and thematic matrix of dreams during war: The role of anxiety and depression. Current Psychology, 43(14), 12567.
  • Jakubowska, A., Zajenkowska, A., Kaźmierczak, I., Zarazińska, A., Olechowska, A., Molińska, W., & Pinkham, A. E. (2023). Anger sensitivity and relatedness frustration as predictors of depression. Personality and Individual Differences, 215, 112379.

Umów wizytę

Wybierz termin i miejsce wizyty

Miejsce wizyty*
Typ wizyty*
Data wizyty
Dziś18.04
Jutro19.04
ni20.04
po21.04