
mgr Weronika Molińska
Psycholożka, Psychoterapeutka certyfikowana, Interwentka kryzysowa
- Doświadczenie
- Usługi
- Opinie
- Kontakt
Kluczowe informacje

Miejsce spotkań
online, stacjonarnie

Wiek
-

Przyjazny LGBT+
Tak

Język terapii
polski, angielski

Doświadczenie zawodowe
7 lat

Praca z osobami głęboko wierzącymi
Tak
Praca pod stałą superwizją
Tak
O mnie
czytaj więcejSpecjalizacja
- ACT (Terapia akceptacji i zaangażowania)
- Poznawczo-behawioralny
- Terapia schematu
Rodzaje terapii
- Dla par
- Indywidualna
Obszary pomocy
Zaburzenia lękowe
Obszar zaburzeń psychicznych, których wspólnym mianownikiem jest stan lęku, niepokoju, które to doprowadzają do silnego cierpienia psychicznego. Zaburzenia lękowe nierzadko wykluczają z życia społecznego i codziennego funkcjonowania (np. wyjście z domu czy spotkanie człowieka jest niemożliwe lub utrudnione).
Obszary
- Fobia społeczna
- Lęk uogólniony (GAD)
- Obsesyjno-kompulsyjne (OCD)
- Zespół stresu pourazowego (PTSD)
Zaburzenia nastroju i osobowości
Obszar zaburzeń psychicznych i osobowości, które powodują cierpienie i utrudniają codziennie funkcjonowanie. Wpływają na zaburzone postrzeganie rzeczywistości i siebie, pobudzenie lub osłabienie emocjonalne, zmienioną aktywność dnia codziennego. Najczęściej występuje obniżenie lub pobudzenie nastroju, mania, psychoza, urojenia. Zaburzenia osobowości to wzorzec zachowania, nad którym można pracować i dostosowywać do służącego funkcjonowania.
Obszary
- Afektywna-dwubiegunowa (CHAD)
- Depresja
- Depresja sezonowa
Odżywianie się
Obszar skupiony na zaburzeniach odżywiania się, jak również na diecie i zdrowym, służącym podejściu do żywienia. Obejmuje zarówno choroby, które wymagają interwencji specjalisty zdrowia psychicznego, jak też wsparcie i psychoedukację w temacie odżywiania się.
Obszary
- Zmiana nawyków żywieniowych
Pokaż więcej
Moje doświadczenie
Edukacja
- Uniwersytet Warszawski - studia jednolite magisterskie Psychologia
- Akademia Pedagogiki Specjalnej - Szkoła Doktorska Psychologia
- Akademia Motywacji i Edukacji - Psychoterapia
Doświadczenie
- Pracownia psychologiczna WELL
- Amygdala
- Fala Wsparcia
- WePractice (CH)
- Aepsy Zuch (CH)
Staże i praktyki
- Oddział Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży SZPZLO Warszawa - Ochota
- Polish Psychologists’ Association w Londynie
- Centrum Odwykowym Spzoz w Warszawie
- Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Warszawa Bielany
- Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza “Maluch” we Włocławku
Certyfikaty i szkolenia
- lista i zdjęcia dostępne na mojej stronie
Publikacje
- Molińska, W., Rajchert, J., & Bodecka-Zych, M. (2024). Do Narcissists Play Solo? Differences in Self-Efficacy and Narcissism Among Band and Solo Musicians. Roczniki Psychologiczne, 27(1), 91-101, 10.18290/rpsych2024.0005
- Molińska W. i Rajchert J. (przyjęty do druku) Skala Poczucia Własnej Skuteczności w Wykonawstwie Muzycznym: wstępna adaptacja polskiego tłumaczenia Music Perfomance Self-Efficacy Scale W: E. Nidecka i J. Wąsacz-Krztoń (Red). Muzyka w kontekście pedagogicznym, społecznym i kulturowym. Studia i Szkoce. t.4 , Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Molińska, W. i Rajchert, J. (2025). Budowanie poczucia własnej skuteczności muzyka w relacji z mistrzem. Psychologia Wychowawcza.
- . Rajchert, J., Molińska, W., & Vonrath, W. (2024). Social Exclusion Effect on Self-Efficacy. Psychological Reports, 00332941241269514.
- Molińska, W., & Rajchert, J. (2024). Positive musical performance feedback facilitates general self-efficacy and choice of solo performance. Psychology of Music, 03057356241296535.
- Molińska W., Katra G. (2021), Differences in self-regulation of stress among students starting and finishing studies. The comparison of students of Polish and Spanish universities. Culture and Education, 2021.
- Molińska, W. (2021. Psychologiczna interwencja kryzysowa wobec ofiary przemocy seksualnej. W: R. Jesionek i in. (red.), Kryzys. Szybkie reagowanie (s.101-108), Warszawa, Warszawskie Centrum. Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
- Molińska, W. (2022). Renata Siemieńska (ed.), Academic careers of women and men: Different or similar?. Society Register, 6(1), 149-154. https://doi.org/10.14746/sr.2022.6.1.08
- Molińska, W., Chomicz Z. (in press) Edukacja muzyczna – jacy są i jacy mogą być przyszli artyści? W: E. Nidecka, J. Wąsacz-Krztoń (red.) Muzyka w kontekście pedagogicznym, społecznym i kulturowym t. 3, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Columbia University
- Molińska, W., & Olechowska, A. (2022). What is related to the choice of coping strategies? Functional relationship between a sense of self-efficacy, self-regulation, and strategies for coping with stress. Kultura-Społeczeństwo-Edukacja, 22(2), 213–223.
- Kaźmierczak, I., Zajenkowska, A., Bodecka-Zych, M., Jasielska, D., Olechowska, A., Molińska, W., & Moniuszko, K. (2024). Exploring the emotional and thematic matrix of dreams during war: The role of anxiety and depression. Current Psychology, 43(14), 12558–12566.
- Kaźmierczak, I., Zajenkowska, A., Bodecka-Zych, M., Jasielska, D., Olechowska, A., Molińska, W., & Moniuszko, K. (2024). Correction to: Exploring the emotional and thematic matrix of dreams during war: The role of anxiety and depression. Current Psychology, 43(14), 12567.
- Jakubowska, A., Zajenkowska, A., Kaźmierczak, I., Zarazińska, A., Olechowska, A., Molińska, W., & Pinkham, A. E. (2023). Anger sensitivity and relatedness frustration as predictors of depression. Personality and Individual Differences, 215, 112379.
Umów wizytę
Wybierz termin i miejsce wizyty