Left ArrowWstecz

Czy da się odzyskać zatraconą miłość? Ona zakochała się w Innym po 13 latach bycia razem.

Czy da się odzyskać zatraconą miłość? Ona zakochała się w Innym po 13 latach bycia razem. Tłumaczy mi to, że nasza miłość to szczeniaczka miłość. Że całe życie mną dominowała... ślub wzięty, bo ona chciała, drugie dziecko, bo ona chciała. Chciałbym w to wierzyć. Ale to nie prawda. Że tamten ją pociąga psychicznie (dominują ją) jest bardzo w niego zaangażowana. Powiedziała, że wybrała rozsądkiem nie sercem, bo rodzina tak chciała nie ona. Że jest ze mną w tym małżeństwie nieszczęśliwa i nie kocha mnie. Kocha jego. Że ja nie miałem nigdy innej, że nie mam doświadczenia życiowego. A ona ma już go za sobą. Że czuje się jak ja bym miał 15 lat a ona 30. Ciągle mówi, że jestem niedojrzały. Sam już nie wiem, co robić. Dziś trochę się opiła i chciała bardzo do niego jechać. Sam już nie wiem, co robić. Czuję, że ją kocham. W przyszłości bardzo ja skrzywdziłem psychicznie, lecz teraz bardzo tego żałuje i pokazuje to. Że nie szanowałem jej.
Katarzyna Ochal

Katarzyna Ochal

Witam,

z tego, co Pan opisuje, sytuacja jest trudna zarówno dla Pana, jak i dla Pana partnerki. Na Pana pytanie "Czy da się odzyskać zatraconą miłość?" trudno znaleźć jednoznaczną odpowiedź. To zależy od wielu czynników.

Wyobrażam sobie, że jest Panu ciężko. Wspomina Pan, że chciałby ratować Państwa związek. Może warto zaproponować partnerce terapię dla par? A może Pan indywidualnie czuje potrzebę spotkania się z psychologiem i porozmawiania o tej sytuacji?

Serdeczności, Katarzyna Ochal

1 rok temu

Nadal nie znasz odpowiedzi na nurtujące Cię kwestie?

Umów się na wizytę do jednego z naszych Specjalistów!

Agnieszka Stetkiewicz-Lewandowicz

Agnieszka Stetkiewicz-Lewandowicz

Dzień dobry,