Left ArrowWstecz

Koszt wizyty po pierwszej bezpłatnej konsultacji

Ile kosztuje wizyta po bezpłatnej konsultacji? Czy jest możliwość leczenia na NFZ?
Lidia Kotarba

Lidia Kotarba

Dzień dobry, pyta Pan/Pani o portal twojpsycholog, czy konkretnego specjalistę? Myślę, że ceny mogą być różne. Jest możliwość leczenia na NFZ, potrzebne jest skierowanie od psychiatry i zapisanie się zazwyczaj do kolejni na NFZ. Czas oczekiwania jest różny, zależy to od możliwości konkretnego miejsca, sytuacji pacjenta itp. 

Pozdrawiam,

Lidia 

2 lata temu

Nadal nie znasz odpowiedzi na nurtujące Cię kwestie?

Umów się na wizytę do jednego z naszych Specjalistów!

Zobacz podobne

Od jakiegoś czasu szukam sobie psychoterapeuty, sam studiuję psychologię i najbliżej mi do podejścia psychodynamicznego, jednak nie jestem pewien czy właśnie taka forma terapii najbardziej by mi pomogła. Jestem osobą homoseksualną z nieprzepracowanymi problemami tożsamościowymi, dodatkowo zostały u mnie zdiagnozowane DDA, dystymia i uzależnienie od substancji psychoaktywnych. Jaka terapia byłaby najlepsza w moim przypadku, bądź czym powinienem kierować się przy wyborze?
Jak radzić sobie w cięższych okresach życia? Do kogo lepiej się udać i gdzie mogę znaleźć dobry termin na NFZ? Walczę z uzależnieniem, zaburzeniami nastroju, teraz czuję, że przyszła depresja.