Left ArrowWstecz

Problem z pamięcią krótkotrwałą - nie pamiętam co robiłam przed chwilą

Dzień dobry. Mam taki problem z pamięcią krótkotrwałą . Odczuwam to jakby mój mózg był we śnie. Jestem w pełni przytomna wiem co się dzieje ale mój mózg tego nie rejestruje. Czytam książkę, oglądam tv ale nie wiem o czym jest ta książka i film. Rozmawiam z kimś ale nie wiem co ta osoba do mnie mówi. Słyszę ją ale nie rozumiem nic. Czasami odpowiem nie na temat z automatu . Jestem u lekarza , mówi do mnie a po minucie czy kilku minutach nie pamiętam nawet że byłam u lekarza. Po kilku godzinach przypominam sobie urywki rozmowy i coś mi tam świta ale nie wszystko. Wszystko muszę zapisywać i pamiętnik prowadzić bo gdyby nie to to nic bym nie pamiętała. Czuję się trochę tak jakbym miała amnezje. Mój mózg nic nie rejestruje. Żadnych innych objawów tylko ta mgła mózgu. Psycholog z którą rozmawiałam wykluczyła depresję i lęki. Wyniki z krwi w normie. Mam już tak kilka lat. Ale dokładnie jak długo nie pamiętam. Zdrowo się odzywiam. Spacery też mam, piję dużo wody ale to nic. Ćwiczenia na poprawę pamięci i nic nie pomaga. Ostatnio dziewczyna mówi do mnie część i mówi pewnej pani że znamy się bo na jednej ulicy mieszkamy ale nie wiem kim ona jest a głupio mi zapytać. Wydaje mi się znajoma ale nie wiem kim ona jest. Jutro mam neurologa. Czy to Alzheimer? Mam 37 lat. Śpię dobrze. Ale co to może być?
User Forum

Aga

w zeszłym roku
Jolanta Kmiecicka

Jolanta Kmiecicka

Dzień dobry,

aby rozwiać Pani wątpliwości należy w pierwszej kolejności udać się do specjalisty neurologa, który powinien skierować Panią na specjalistyczne badania tj. rezonans magnetyczny, tomografię komputerową. Rekomenduję również wizytę u neuropsychologa, który wykona badania psychologiczne oraz zbierze wywiad. 

Liczę, że wizyta u neurologa przebiegnie pomyślnie. 

Pozdrawiam ciepło,

Jolanta Kmiecicka 

w zeszłym roku

Nadal nie znasz odpowiedzi na nurtujące Cię kwestie?