psychoterapeuta-Ewa Nadzieja

Terapeuta uzależnień

Interwent kryzysowy

Diagnosta psychologiczny

Z wykształcenia jestem psychologiem, pedagogiem, specjalistą terapii uzależnień w trakcie certyfikatu. Obecnie jestem na drugim roku dwuletniego szkolenia psychoterapeutów uzależnień.

Doświadczenie zawodowe nabyłam pracując w Poradni Zdrowia Psychicznego w Krakowie, Poradni Leczenia Uzależnień w Krakowie, w szkole jako pedagog oraz w internecie jako wychowawca przy szkole ponadgimnazjalnej. Nieustannie doskonalę swoje umiejętności oraz poszerzam zakres wiedzy poprzez uczestnictwo w spotkaniach ekspertów, kursach i szkoleniach. Regularnie korzystam z superwizji.

Posiadam doświadczenie w pracy terapeutycznej z osobami dorosłymi oraz z młodzieżą od 13 roku życia. Prowadzę psychoterapię indywidualną oraz grupową z osobami uzależnionymi lub problemowo używającymi alkoholu i innych substancji psychoaktywnych; hazardu oraz innych czynności nałogowych. Pracuję także z członkami rodzin osób uzależnionych, osobami współuzależnionymi oraz z syndromem DDA.

Prowadzę także psychoterapię w zakresie kryzysów życiowych, objawów depresyjnych, lękowych oraz interwencje kryzysową, konsultacje psychologiczne i psychoterapeutyczne.

W swojej pracy indywidualnie podchodzę do każdego klienta dostosowując odpowiednią metodę pracy do jego potrzeb w oparciu o znaczenie relacji terapeutycznej. Pracuję zgodnie z zasadami Kodeksu etycznego psychoterapeuty.

Możliwość prowadzenia psychoterapii online.

• Grupowa

Su19.09