psychoterapeuta-Iza Petryna-Kalinowska

Iza Petryna-Kalinowska

Psychoterapeuta certyfikowany

Jestem Certyfikowaną Psychoterapeutką w podejściu Gestalt, Psychoterapeutką EMDR, Trenerką i Coachem EMCC. Posiadam też Dyplom "Nutritionist MCO", który można przetłumaczyć jako specjalista d/s leczenia za pomocą diety i mikroelementów w medycynie komplementarnej.

W terapii kieruję się holistycznym podejściem do człowieka, jego połączeniem z naturą i przepływami energii. Uważam, że każdy organizm dąży do osiągnięcia homeostazy, czyli równowagi, którą rozumiem jako stan zdrowia fizycznego, emocjonalnego, czy duchowego. Jeżeli jednak w wyniku oddziaływania czynników zewnętrznych ten stan zostanie zakłócony, a wewnętrzne zasoby wyczerpane, rozpoczyna się choroba. Może ona przejawić się we wszystkich sferach istnienia; w chorobie ciała, w cierpieniu emocjonalnym, czy kryzysie duchowym.

Celem terapii jest przywrócenie naturalnych zdolności organizmu do powrócenia do stanu homeostazy; odzyskanie energii życiowej, poczucia spełnienia, głębszego sensu, czy radości życia.

W pracy psychoterapeutycznej kieruję się przekonaniem, że każdy z nas ma zdolności, aby stworzyć szczęśliwe i satysfakcjonujące życie.

​Droga do tego prowadzi przez poszerzenie świadomości na temat tego jak funkcjonuję w świecie, co robię, jak to robię, co mi służy, a co nie oraz poznanie swoich zasobów i ograniczeń.

​Wierzę w to, że dokonywanie świadomych wyborów daje poczucie wolności i sprawstwa. Pozwala odzyskać kontrolę nad życiem i stać się jego kreatorem.

• Gestalt
  • Humanistyczny