psychoterapeuta-Justyna Filipiuk

mgr Justyna Filipiuk

• Gestalt

• Wielkopolska Szkoła Psychoterapii Gestalt, Program Kliniczny - Szkoła Psychoterapeutów Indywidualnych i Grupowych Gestalt
  • Wielkopolska Szkoła Psychoterapii Gestalt, Pomoc psychologiczna Gestalt w praktyce zawodowej
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, magister Psychologii
Doświadczenie
  • Punkt Interwencji Kryzysowej (2021)
  • Fundacja "FIONA", Wolontariusz (prowadzenie warsztatów integracyjno-aktywizujących z elementami rehabilitacji społecznej w ramach projektu „PSYCHOPracownia” realizowanego we współpracy z Fundacją Aktywnych „FURIA” – tematyka zajęć m in.: warsztaty interpersonalne, skuteczna komunikacja, radzenie sobie ze stresem, współpraca, emocje)
  • Poznański Ośrodek Zdrowia Psychicznego, Stażysta (diagnoza zaburzeń osobowości, zaburzeń emocjonalnych, współprowadzenie psychoterapii grupowej, praca koncepcyjna i prowadzenie terapii zajęciowej)
  • „Warsztaty antystresowe - sposoby radzenia sobie z życiowym stresem oraz z bólem" - Uniwersytet Im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytet Otwarty UAM (2021)
  • „Wprowadzenie do arteterapii” – Uniwersytet Im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytet Otwarty UAM (Nr świadectwa: 206 - 2019)
  • „Praca z parą w nurcie Gestalt” z dr Nurith Levi (nr zaświadczenia: 118/2018)
  • „Język angielski w psychologii i psychoterapii" – Uniwersytet Im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytet Otwarty UAM (2017)
  • „Laboratorium Kompetencji Zawodowych" UAM profil kliniczny ( 2017: warsztat pomocy okołoporodowej, warsztat pomocy osobom z chorobą nowotworową)
  • „Komunikowanie i podejmowanie decyzji etycznych w zespole interdyscyplinarnym" - Uniwersytet Medyczny w Poznaniu (2015)