
mgr Magdalena Hypiak
Psycholożka, Psycholożka dzieci i młodzieży
- Doświadczenie
- Usługi
- Opinie
- Kontakt
Kluczowe informacje

Miejsce spotkań
-

Przyjazny LGBT+
Tak

Język terapii
polski

Doświadczenie zawodowe
-

Praca z osobami głęboko wierzącymi
Tak
O mnie
Jestem psycholożką pracującą z dziećmi, młodzieżą oraz ich rodzinami. Swoją pracę opieram na holistycznym podejściu, uwzględniając indywidualne potrzeby i możliwości podopiecznych. Wspieram najmłodszych w rozwoju samoregulacji, umiejętności społecznych, budowaniu poczucia sprawczości i pozytywnej samooceny. Pracuję zarówno z dziećmi o typowym przebiegu rozwoju, jak i dziećmi z zaburzeniami neurorozwojowymi. Szczególną wagę przykładam do tego, aby nawiązywać bezpieczne relacje terapeutyczne, oparte na wzajemnym szacunku i empatii. Staram się stale poszerzać swoje kompetencje, aby móc skuteczniej wspierać zarówno dzieci, jak i dorosłych w osiąganiu ich celów oraz dobrostanu psychicznego.
Na studiach psychologicznych realizowałam ścieżkę specjalności klinicznej. W ramach praktyki klinicznej odbyłam staż w psychoterapii grupowej osób dorosłych, organizowany przez Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego UJ oraz Katedrę Psychoterapii UJ CM. Ukończyłam także dwuletnie studium z przygotowania pedagogicznego oraz studia podyplomowe z wczesnego wspomagania rozwoju, które wraz z pracą w placówkach oświatowych pozwoliły mi uzyskać uprawnienia oraz kompetencje do pracy z dziećmi i młodzieżą. Obecnie pracuję w Niepublicznej Poradni Rozwijanka w Wieliczce, gdzie obejmuję opieką psychologiczną dzieci oraz młodzież.
Specjalizacja
Rodzaje terapii
- Dla dzieci i młodzieży
- Indywidualna
Obszary pomocy
Zaburzenia lękowe
Obszar zaburzeń psychicznych, których wspólnym mianownikiem jest stan lęku, niepokoju, które to doprowadzają do silnego cierpienia psychicznego. Zaburzenia lękowe nierzadko wykluczają z życia społecznego i codziennego funkcjonowania (np. wyjście z domu czy spotkanie człowieka jest niemożliwe lub utrudnione).
Obszary
- Lęk uogólniony (GAD)
Zaburzenia neurorozwojowe
Obszar obejmujący zarówno całościowe zaburzenia rozwojowe, jak też zaburzenia neurorozwojowe, skupienia uwagi i koncentracji. Rozpoczynają się one w dzieciństwie i polegają głównie na trudnościach w komunikacji, kontaktach społecznych, wykonywanych zadaniach, czy związane są z nietypowymi zachowaniami. Nie jest to choroba, którą się leczy, a styl zachowania, który wspiera się odpowiednimi oddziaływaniami.
Obszary
- ADHD
- Niepełnosprawność intelektualna
- Specyficzne zaburzenia uczenia się (np. dysleksja, dysgrafia, dyskalkulia)
- Spektrum zaburzeń autystycznych (ASD)
Rodzicielstwo i rodzina
Obszar skupiający się na trudnościach związanych z rolą rodzicielską czy ciążą. Często wiąże się ze stresem, presją społeczną czy trudnościami relacyjnymi. Może prowadzić do zaburzeń zdrowia psychicznego, jak np. depresji poporodowej czy traumy.
Obszary
- Depresja poporodowa
Pokaż więcej
Moje doświadczenie
Edukacja
- Psychologia ze specjalnością kliniczną, jednolite studia magisterskie, Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie
- Przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do wykonywania zawodu nauczyciela psychologa, Moduł Kształcenia Nauczycieli, Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie
- Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, studia podyplomowe, WSKZ
Doświadczenie
- Ośrodek Rewalidacyjno - Wychowawczy
- Szkoła Podstawowa Specjalna
- Niepubliczne Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi
- Przedszkole Specjalne
Staże i praktyki
- Staż w psychoterapii grupowej, Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego, Katedra Psychoterapii UJ CM
- Przedszkole z oddziałami integracyjnymi
- Zakład Opiekuńczo - Leczniczy
Certyfikaty i szkolenia
- Kurs "Psychoterapia praktyczna" - Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego, Katedra Psychoterapii UJ CM
- Uprawnienia diagnostyczne do posługiwania się Skalą Inteligencji Stanford - Binet 5, Pracownia Testów Psychologiczno - Pedagogicznych
- Trener Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) - I i II stopień - Fundacja POMOC AUTYZM
- Jak wspierać rozwój teorii umysłu u dzieci w różnym wieku? - Centrum Rozwoju Dziecka i Rodziny CRESCO
- ADHD u dzieci i młodzieży - Centrum CBT
- Kreatywne interwencje poznawczo - behawioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży - Akademia Praktyka Therapytools
- Rola szkolnych specjalistów w zapobieganiu zachowaniom samobójczym - Życie warte jest rozmowy
- Interwencje terapeutyczne w pracy z dziećmi - Emocje Dziecka, Anna Karcz
- Seksualność osób z niepełnosprawnością i całościowymi zaburzeniami rozwoju
- Komunikacja i mediacja dydaktyczna - Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie
- Smart Hand Model, Diagnoza i terapia ręki u dzieci - kurs podstawowy
Umów wizytę
Wybierz termin i miejsce wizyty