wróć do listy
Zdjęcie mgr Sylwia Zając

mgr Sylwia Zając

Psycholożka, Diagnostka psychologiczna, Interwentka kryzysowa, Psycholożka dzieci i młodzieży, Psycholożka okołoporodowa, Psychoonkolożka, Psychotraumatolożka, Terapeutka uzależnień

Bezpieczne płatności

Kluczowe informacje

LocationIcon

Miejsce spotkań

online

AgeIcon

Wiek

40+

LanguageIcon

Język terapii

polski

ExperienceIcon

Doświadczenie zawodowe

1 rok

ReligiousIcon

Praca z osobami głęboko wierzącymi

Tak

O mnie

czytaj więcej

Specjalizacja

  • ACT (Terapia akceptacji i zaangażowania)
  • DBT (Terapia dialektyczno-behawioralna)
  • TSR (Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach)
Rodzaje terapii
  • Dla dzieci i młodzieży
  • Dla par
  • Indywidualna

Obszary pomocy

Zaburzenia lękowe

Obszar zaburzeń psychicznych, których wspólnym mianownikiem jest stan lęku, niepokoju, które to doprowadzają do silnego cierpienia psychicznego. Zaburzenia lękowe nierzadko wykluczają z życia społecznego i codziennego funkcjonowania (np. wyjście z domu czy spotkanie człowieka jest niemożliwe lub utrudnione).

Obszary

Zaburzenia nastroju i osobowości

Obszar zaburzeń psychicznych i osobowości, które powodują cierpienie i utrudniają codziennie funkcjonowanie. Wpływają na zaburzone postrzeganie rzeczywistości i siebie, pobudzenie lub osłabienie emocjonalne, zmienioną aktywność dnia codziennego. Najczęściej występuje obniżenie lub pobudzenie nastroju, mania, psychoza, urojenia. Zaburzenia osobowości to wzorzec zachowania, nad którym można pracować i dostosowywać do służącego funkcjonowania.

Obszary

Odżywianie się

Obszar skupiony na zaburzeniach odżywiania się, jak również na diecie i zdrowym, służącym podejściu do żywienia. Obejmuje zarówno choroby, które wymagają interwencji specjalisty zdrowia psychicznego, jak też wsparcie i psychoedukację w temacie odżywiania się.

Obszary
  • Kompulsywne objadanie się
  • Zmiana nawyków żywieniowych

Pokaż więcej

Moje doświadczenie

Edukacja
  • Psychologia
  • Przygotowanie pedagogiczne
Doświadczenie
  • Terapia online na stronie terapie24.pl
Staże i praktyki
  • Praktyki w Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej, Ośrodek Profilaktyki, Diagnozy i Terapii Zdrowia Psychicznego
  • Praktyki w Przedszkolu Miejskim nr. 9 w Zamościu
  • Wolontariat w Niepublicznym Żłobku Tup-Tusie
Certyfikaty i szkolenia
  • Uprawnienia Diagnostyczne Skala Inteligencji STANFORD-BINET 5
  • Jak pracować z ciałem w psychoterapii traumy
  • Jak pracować z pacjentem chorym onkologicznie
  • Pacjenci z natręctwami w gabinecie psychoterapeuty
  • Czym jest depresja i jak pracować z jej objawami na różnych etapach jej nasilenia
  • Co każdy psychoterapeuta powinien wiedzieć o zaburzeniach psychosomatycznych i pracy z nimi
  • Trauma ukryta - jak ją diagnozować i jak z nią pracować w gabinecie
  • Jak wspierać pacjenta w regulacji emocjonalnej z użyciem ACT i CBS
  • Pacjent po tragicznym wydarzeniu - szkolenie pracy z traumą pierwszego typu dla psychoterapeutów
  • Wspieranie rozwoju i terapia dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
  • Jak pracować z pacjentem, korzystając z jego zasobów i mocnych stron
  • Wzbogać swój warsztat o terapię skoncentrowaną na rozwiązaniach (TSR)
  • Wzbogać swój warsztat o racjonalną terapię zachowania - szkolenie dla psychologów i psychoterapeutów
  • Jak skutecznie angażować rodziców w psychoterapię ich dzieci wykorzystując TSR
  • Jak prowadzić terapię z dzieckiem poprzez zabawę
  • Jak w nurcie poznawczo-behawioralnym skutecznie pracować z napadami złości u dziecka
  • Prawo dla psychoterapeutów. Najnowsze przepisy prawa i zmiany, jakie zachodzą w 2025 roku
  • Jak pracować z młodymi osobami z problemem otyłości
  • Jak pracować z dorosłymi pacjentami nad stłumioną złością na rodziców
  • Jak być skutecznym terapeutą dla dorosłych pacjentów z ADHD
  • Jak przeprowadzić interwencję po próbie samobójczej lub samobójstwie dziecka/nastolatka
  • Jak pomóc pacjentowi radzić sobie z emocjami w najtrudniejszych sytuacjach życiowych. Podstawy RTZ
  • Czego warto nauczyć się od psychoterapeutów analitycznych
  • Jak przeprowadzić interwencję kryzysową? 7 kroków skutecznej interwencji kryzysowej.
  • Jak pracować z nastolatkami nad bolesnymi doświadczeniami emocjonalnymi wykorzystując EFT-Y
  • Jak pracować z pacjentem z zaburzeniami dysocjacyjnymi po traumie
  • Jak pracować z pacjentem ze złożonym zespołem stresu pourazowego C-PTSD
  • Jak pracować z pacjentem z narcystycznym zaburzeniem osobowości
  • Jak wspierać rodziców w wychowaniu "trudnego" nastolatka
  • Jak pracować ze wstydem u osób, które doświadczyły traumy
  • Jak pracować z traumą u dzieci poprzez zabawę, wzmacnianie zasobów i pracę z ciałem
  • Prawo dla psychologów i psychoterapeutów w pigułce
  • Jak rozpoznawać zaburzenia ze spektrum autyzmu u dzieci
  • Jak zadbać o dziecko gdy rodzice się rozwodzą
  • Jak pracować terapeutycznie z osobami religijnymi

Umów wizytę

Wybierz termin i miejsce wizyty

Miejsce wizyty*
Typ wizyty*
Data wizyty
Dziś5.10
Jutro6.10
wt7.10
śr8.10