mgr Sylwia Zając
Psycholożka, Interwentka kryzysowa, Psycholożka dzieci i młodzieży, Psychoonkolożka, Psychotraumatolożka, Terapeutka uzależnień
- Doświadczenie

- Usługi

- Opinie (1)

- Kontakt

Kluczowe informacje
Miejsce spotkań
online, stacjonarnie
Wiek
40+
Język terapii
polski
Doświadczenie zawodowe
-
Praca z osobami głęboko wierzącymi
Tak
O mnie
czytaj więcejSpecjalizacja
Podejście
Dowiedz się więcej- ACT (Terapia akceptacji i zaangażowania)
- DBT (Terapia dialektyczno-behawioralna)
- TSR (Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach)
Rodzaje terapii
- Dla dzieci i młodzieży
- Dla par
- Indywidualna
Obszary pomocy
Zaburzenia lękowe
Obszar zaburzeń psychicznych, których wspólnym mianownikiem jest stan lęku, niepokoju, które to doprowadzają do silnego cierpienia psychicznego. Zaburzenia lękowe nierzadko wykluczają z życia społecznego i codziennego funkcjonowania (np. wyjście z domu czy spotkanie człowieka jest niemożliwe lub utrudnione).
Obszary
- Fobia społeczna
- Lęk uogólniony (GAD)
- Obsesyjno-kompulsyjne (OCD)
- Zespół stresu pourazowego (PTSD)
Zaburzenia nastroju i osobowości
Obszar zaburzeń psychicznych i osobowości, które powodują cierpienie i utrudniają codziennie funkcjonowanie. Wpływają na zaburzone postrzeganie rzeczywistości i siebie, pobudzenie lub osłabienie emocjonalne, zmienioną aktywność dnia codziennego. Najczęściej występuje obniżenie lub pobudzenie nastroju, mania, psychoza, urojenia. Zaburzenia osobowości to wzorzec zachowania, nad którym można pracować i dostosowywać do służącego funkcjonowania.
Obszary
- Afektywna-dwubiegunowa (CHAD)
- Depresja
- Depresja sezonowa
- Inne zaburzenia osobowości
- Mania
- Osobowość borderline
- Osobowość narcystyczna
- Schizofrenia / psychozy / urojenia
Odżywianie się
Obszar skupiony na zaburzeniach odżywiania się, jak również na diecie i zdrowym, służącym podejściu do żywienia. Obejmuje zarówno choroby, które wymagają interwencji specjalisty zdrowia psychicznego, jak też wsparcie i psychoedukację w temacie odżywiania się.
Obszary
- Kompulsywne objadanie się
- Zmiana nawyków żywieniowych
Pokaż więcej
Moje doświadczenie
Edukacja
- Psychologia
- Przygotowanie pedagogiczne
Doświadczenie
- Psycholog dzieci i młodzieży oraz dorosłych w Centrum Integracji Sensorycznej w Lublinie
- Terapia online na stronie terapie24.pl
Staże i praktyki
- Praktyki w Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej, Ośrodek Profilaktyki, Diagnozy i Terapii Zdrowia Psychicznego
- Praktyki w Przedszkolu Miejskim nr. 9 w Zamościu
- Wolontariat w Niepublicznym Żłobku Tup-Tusie
- Psycholog w Centrum Integracji Sensorycznej w Lublinie
Certyfikaty i szkolenia
- Uprawnienia Diagnostyczne Skala Inteligencji STANFORD-BINET 5
- Stacjonarne szkolenie "Dziecko wysoko wrażliwe" I i II stopień
- Jak pracować z pacjentem chorym onkologicznie
- Pacjenci z natręctwami w gabinecie psychoterapeuty
- Czym jest depresja i jak pracować z jej objawami na różnych etapach jej nasilenia
- Co każdy psychoterapeuta powinien wiedzieć o zaburzeniach psychosomatycznych i pracy z nimi
- Trauma ukryta - jak ją diagnozować i jak z nią pracować w gabinecie
- Jak wspierać pacjenta w regulacji emocjonalnej z użyciem ACT i CBS
- Pacjent po tragicznym wydarzeniu - szkolenie pracy z traumą pierwszego typu dla psychoterapeutów
- Wspieranie rozwoju i terapia dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Jak pracować z pacjentem, korzystając z jego zasobów i mocnych stron
- Wzbogać swój warsztat o terapię skoncentrowaną na rozwiązaniach (TSR)
- Wzbogać swój warsztat o racjonalną terapię zachowania - szkolenie dla psychologów i psychoterapeutów
- Jak skutecznie angażować rodziców w psychoterapię ich dzieci wykorzystując TSR
- Jak prowadzić terapię z dzieckiem poprzez zabawę
- Jak w nurcie poznawczo-behawioralnym skutecznie pracować z napadami złości u dziecka
- Prawo dla psychoterapeutów. Najnowsze przepisy prawa i zmiany, jakie zachodzą w 2025 roku
- Jak pracować z młodymi osobami z problemem otyłości
- Jak pracować z dorosłymi pacjentami nad stłumioną złością na rodziców
- Jak być skutecznym terapeutą dla dorosłych pacjentów z ADHD
- Jak przeprowadzić interwencję po próbie samobójczej lub samobójstwie dziecka/nastolatka
- Jak pomóc pacjentowi radzić sobie z emocjami w najtrudniejszych sytuacjach życiowych. Podstawy RTZ
- Czego warto nauczyć się od psychoterapeutów analitycznych
- Jak przeprowadzić interwencję kryzysową? 7 kroków skutecznej interwencji kryzysowej.
- Jak pracować z nastolatkami nad bolesnymi doświadczeniami emocjonalnymi wykorzystując EFT-Y
- Jak pracować z pacjentem z zaburzeniami dysocjacyjnymi po traumie
- Jak pracować z pacjentem ze złożonym zespołem stresu pourazowego C-PTSD
- Jak pracować z pacjentem z narcystycznym zaburzeniem osobowości
- Jak wspierać rodziców w wychowaniu "trudnego" nastolatka
- Jak pracować ze wstydem u osób, które doświadczyły traumy
- Jak pracować z traumą u dzieci poprzez zabawę, wzmacnianie zasobów i pracę z ciałem
- Prawo dla psychologów i psychoterapeutów w pigułce
- Jak rozpoznawać zaburzenia ze spektrum autyzmu u dzieci
- Jak zadbać o dziecko gdy rodzice się rozwodzą
- Jak pracować terapeutycznie z osobami religijnymi
- Jak pracować z ciałem w terapii traumy
Umów wizytę
Wybierz termin i miejsce wizyty