psychoterapeuta-Pamela Świątek

Język terapii

polski

Doświadczenie zawodowe

Praca z osobami głęboko wierzącymi

Tak

• Integratywny
  • TSR
  • Dla dzieci i młodzieży

• Uniwersytet Zielonogórski - psychologia o ścieżce klinicznej
  • Centrum Rozwiązań Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach - I stopień TSR
  • Wrocławski Instytut Psychoterapii - terapia środowiskowa dzieci i młodzieży (w trakcie)
Doświadczenie
  • Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży - case manager, psycholog
  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży - psycholog
  • Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego "Elektryk" - praktyki zawodowe
  • Ośrodek Integracji Społecznej Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy - wolontariat
  • Lubuski Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień i Współuzależnień - praktyki zawodowe
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - wolontariat
  • Zachodniopomorskie Centrum Szkoleń i Wspierania Przedsiębiorczości - trener umiejętności społecznych TUS SST
  • Uniwersytet Zielonogórski - studia podyplomowe dające kwalifikacje pedagogiczne
  • Szkolenia ADOS-2 - certyfikat dający uprawnienia do diagnozy klinicznej narzędziem ADOS-2
  • Fundacja Vis Salutis - szkolenie: Zrozumienie konstelacji rodzinnych - praca z genogramem
  • CLDIM w Zaborze: Uczestnictwo w międzynarodowej konferencji naukowej pt "Wyzwania psychiatrii dzieci i młodzieży"
Publikacje
  • Prelegentka w Konferencji: Budowanie procesu reintegracji osób z chorobą nowotworową w otoczeniu. Wykład: Zwlekanie z podjęciem diagnostyki a strategie radzenia sobie w chorobie onkologicznej
  • Journal of Personality Assessment: Validation and Psychometric Properties of the HEXACO Personality Inventory Observer Report Form in the Polish Language - uczestnictwo w realizacji zespołowego programu badawczego

cz20.01
pt21.01