mgr Justyna Czerniawska (Karkus)
Psycholożka, Psychoterapeutka w trakcie szkolenia
- Doświadczenie

- Usługi

- Opinie (5)

- Kontakt

Kluczowe informacje
Miejsce spotkań
online, stacjonarnie
Wiek
20+
Przyjazny LGBT+
Tak
Język terapii
polski
Doświadczenie zawodowe
5 lat
Praca z osobami głęboko wierzącymi
Tak
Praca pod stałą superwizją
Tak
O mnie
czytaj więcejSpecjalizacja
- Poznawczo-behawioralny
Rodzaje terapii
- Dla dzieci i młodzieży
- Indywidualna
Obszary pomocy
Zaburzenia lękowe
Obszar zaburzeń psychicznych, których wspólnym mianownikiem jest stan lęku, niepokoju, które to doprowadzają do silnego cierpienia psychicznego. Zaburzenia lękowe nierzadko wykluczają z życia społecznego i codziennego funkcjonowania (np. wyjście z domu czy spotkanie człowieka jest niemożliwe lub utrudnione).
Obszary
- Fobia społeczna
- Lęk uogólniony (GAD)
- Obsesyjno-kompulsyjne (OCD)
- Zespół stresu pourazowego (PTSD)
Zaburzenia nastroju i osobowości
Obszar zaburzeń psychicznych i osobowości, które powodują cierpienie i utrudniają codziennie funkcjonowanie. Wpływają na zaburzone postrzeganie rzeczywistości i siebie, pobudzenie lub osłabienie emocjonalne, zmienioną aktywność dnia codziennego. Najczęściej występuje obniżenie lub pobudzenie nastroju, mania, psychoza, urojenia. Zaburzenia osobowości to wzorzec zachowania, nad którym można pracować i dostosowywać do służącego funkcjonowania.
Obszary
- Afektywna-dwubiegunowa (CHAD)
- Depresja
- Depresja sezonowa
- Inne zaburzenia osobowości
- Mania
- Osobowość borderline
- Osobowość narcystyczna
- Schizofrenia / psychozy / urojenia
Zaburzenia neurorozwojowe
Obszar obejmujący zarówno całościowe zaburzenia rozwojowe, jak też zaburzenia neurorozwojowe, skupienia uwagi i koncentracji. Rozpoczynają się one w dzieciństwie i polegają głównie na trudnościach w komunikacji, kontaktach społecznych, wykonywanych zadaniach, czy związane są z nietypowymi zachowaniami. Nie jest to choroba, którą się leczy, a styl zachowania, który wspiera się odpowiednimi oddziaływaniami.
Obszary
Pokaż więcej
Moje doświadczenie
Edukacja
- Uniwersytet Warszawski
- Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS
Doświadczenie
- PSYCHOOTERAPEUTYCZNIE - Justyna Czerniawska
- Harmonia - Poradnia Zdrowia Psychicznego
- Pracownia Psychorozwoju Kielczyk
- Poradnia Psychologiczna Synergia
- Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr3
- Niepubliczne Przedszkole "Akademia Młodych Talentów"
- Dwujęzyczne Integracyjne Przedszkole "Pluszowa Akademia"
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna "Edukacja"
- Niepubliczne Przedszkole Terapeutyczne "Effectis"
Certyfikaty i szkolenia
- Uprawnienia diagnostyczne do posługiwania się Skalą Inteligencji Stanford-Binet 5 (Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku)
- Podstawowa i pogłębiona interpretacja wyników badania Skalą Inteligencji Stanford-Binet 5 (Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku)
- Uprawnienia diagnostyczne do posługiwania się Baterią metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich (Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku)
- Niewerbalny Test Inteligencji TONI-4 (Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku)
- Zachowania autoagresywne u dzieci i młodzieży. Szkolenie dla psychologów i psychoterapeutów (Centrum Terapii Dialog)
- Interwencja kryzysowa - jak pracować z osobą, którą dotknęła nagła tragedia (Centrum Terapii Dialog)
- Depresja nastolatków - diagnoza i terapia z wykorzystaniem technik poznawczo-behawioralnych (PSYCHOTESTO Centrum Psychologiczne)
- Metody zorientowanej na traumę terapii poznawczo-behawioralnej PTSD, ze szczególnym uwzględnieniem pierwszej pomocy psychologicznej, diagnozy PTSD i zaburzeń potraumatycznych, metody przedłużonej ekspozycji we wszystkich grupach wiekowych (Uniwersytet SWPS)
- Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem Zestawu Kwestionariuszy CONNERS 3 (Pracownia Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego Sp. z o. o.)
- Pacjent z natręctwami w gabinecie psychoterapeuty. Szkolenie dla psychologów i psychoterapeutów (Centrum Terapii Dialog)
- Jak skutecznie pracować z pacjentem z zaburzeniami lękowymi, wykorzystując techniki CBT? (Centrum Terapii Dialog)
- Jak w praktyce pracować z rodziną, w której dziecko się samookalecza? (Centrum Terapii Dialog)
- Jak w nurcie poznawczo-behawioralnym skutecznie pracować z napadami złości u dziecka (Centrum Terapii Dialog)
- Jak metodą DBT prowadzić skuteczne interwencje w przypadku pacjentów z osobowością borderline ze skłonnościami samobójczymi i do samookaleczeń (Centrum Terapii Dialog)
- Jak pracować z trybami schematów, wykorzystując rekwizyty? Szkolenie dla psychoterapeutów 3 fali CBT (Centrum Terapii Dialog)
- Jak w praktyce przeprowadzić pierwszą pomoc psychologiczną w interwencji kryzysowej? (Centrum Terapii Dialog)
- Jak pracować z pacjentami z zachowaniami ryzykownymi i samouszkodzeniami metodą analizy łańcuchowej? (Centrum Terapii Dialog)
- Jak podczas sesji terapeutycznych tworzyć genogramy i wykorzystywać ich działanie? (Centrum Terapii Dialog)
- Terapia poznawcza w przypadku zaburzeń lękowych (Centrum Terapii Dialog)
- Jak w praktyce wygląda terapia ekspozycyjna w leczeniu fobii (Centrum Terapii Dialog)
- Jak stosować kluczowe narzędzia z terapii dialektyczno-behawioralnej (DBT) w pracy z dysregulacją emocjonalną i samookaleczeniami klientów (Centrum Terapii Dialog)
- Jak stosować podejście paradoksalne, aby efektywnie pomóc pacjentowi z ciężkim OCD (Centrum Terapii Dialog)
- Praktyczne metody pracy z traumą relacyjną (traumą typu II) u dzieci i nastolatków (Centrum Terapii Dialog)
- Jak być skutecznym terapeutą dla dorosłych pacjentów z ADHD (Centrum Terapii Dialog)
- Jak pracować ze wstydem u osób, które doświadczyły traumy? (Centrum Terapii Dialog)
- Jak w praktyce wygląda terapia Akceptacji i Zaangażowania? (Centrum Terapii Dialog)
- Jak w praktyce pracować z pacjentem chorym onkologicznie (Centrum Terapii Dialog)
- Jak w pracy grupowej z nastolatkami stworzyć dla nich angażujące i bezpieczne środowisko, które pomoże im wykorzystać ich wewnętrzną siłę w budowaniu własnej tożsamości oraz relacji z rówieśnikami (Centrum Terapii Dialog)
- Jak w praktyce pracować z bólem fizycznym metodą pracy z ciałem? (Centrum Terapii Dialog)
- Jak rozpoznać zaburzenia ze spektrum autyzmu u dzieci (Centrum Terapii Dialog)
Umów wizytę
Wybierz termin i miejsce wizyty