Aplikacja TwójPsycholog wsparcie, które masz zawsze pod ręką
pobrań
70 tys.+
App Store
4,8
Google Play
4,6
Oceny na podstawie kilkuset opinii w sklepach
Dostępne w Google PlayPobierz w App Store
Left ArrowWstecz

Lęk przed podjęciem pierwszej pracy w gastronomii i stres po otrzymaniu ofert pracy

Chciałam znaleźć pracę w gastronomii Nie mam za dużo doświadczenia ale jestem chętna do nauki mimo to odzew jest mały, domyślałam się też że może być spowodowane w jakimś stopniu moim wiekiem i nie chcą zatrudniać dwudziestulatkow bo większość mojego rocznika potrafi być wybredna Ale jak już się odezwie ktoś w chodzi mi panika że jednak nie dam rady że się nie nadaje Też niestety porównuje się do chłopaka który znalazł swoją pierwszą pracę bardzo szybko i do tego podoba mu się plus atmosfera jest przyjazna Zazdroszczę bo również tak bym chciała szybciej znaleźć i coś co będzie mi się podobało. Chciałabym zarabiać podobnie jak chłopak bo mamy podobne doświadczenie i zależy mi na umowie zlecenie. Dobija mnie fakt że w moim miescie nikt się nie odzywa i aktualnie mam 2 propozycje za miastem tyle że już będę musiała wydawać jakaś część wypłaty na paliwo, mimo że aktualnie czekam na dzień próbny najlepiej bym sie poddała już Jak nie mam pracy jest źle że jej nie mam Ale jak już pojawia się jakaś możliwość to zaczynam się stresować i pojawia się chęć zrezygnowania mimo że wiem że to błędne koło
Jagoda Jek

Jagoda Jek

Wygląda na to, że jesteś trochę uwięziona w błędnym kole: kiedy nie ma pracy, pojawia się frustracja i presja, a kiedy pojawia się możliwość, uruchamia się lęk „a co, jeśli sobie nie poradzę?”. To drugie nie musi jednak oznaczać, że faktycznie się nie nadajesz.

Pierwsza praca może być stresująca właśnie dlatego, że jest czymś nowym. Nie musisz przed dniem próbnym wiedzieć, czy jesteś wystarczająco dobra. Dzień próbny jest również po to, żebyś Ty sprawdziła, czy dane miejsce i tempo pracy Ci odpowiadają.